Mest velskrevne mammablogg. Sug på den, du.

Nå går dere inn her og stemmer på Mammatanker i kategorien for Mest velskrevne mammablogg. Jo, det gjør dere. For jeg har jo som kjent ingen konkurranseinstinkt, det medfører at jeg ikke har noen psykisk verktøy for å håndtere tap. Jeg har jo aldri tapt noe. Bare gjespet og sagt jadajda.

Men nå koker det i mitt hode, jeg behøver kald melk og knekkebrød. Og en helvetes masse stemmer.

Lykke til.

Mest velskrevne blogg 2010

 

25 kommentar to “Mest velskrevne mammablogg. Sug på den, du.”

  1. Silje Says:

    Min taktikk er å late som om jeg ikke bryr meg om kåringa. For jeg tror vel vinnerinnstinktet vårt er ganske likt…

  2. HIlde Says:

    Hva heter du da? Ser ikke MAMMATANKER noe sted..

    Det skulle stått det som bloggen heter..

  3. HIlde Says:

    unnskyld nå bladde jeg lenger ned og så så jeg det.
    først så jeg bare linni meister og masse ukjente jentenavngreier..

    du har min stemme! hver dag!

  4. Bergljot Says:

    He he. jeg er så glad for at dere er med, begge to. For jeg var med på å nominere dere.

  5. Pia Says:

    Jeg suger og suger!
    Jeg har også vært med og nominert! Og er så glad for at du havna i en annen kategori enn meg! Prøvde å få Bergljot og Elisabeth inn under orginal, men dessverre…
    Bloggen din er så absolutt velskreven. Du har holdt på lenge, og skriver det ene flotte innlegget etter det andre. Masse lykke til!

  6. Elisabeth, innerst i veien Says:

    Grattis med velfortjent nominasjon, lykke til i valgkampen.

  7. Gunn Beate Says:

    Jess, alle jeg nominerte kom med! Jeg har fantastisk god smak!!

  8. susan Says:

    Jeg har både nominert deg og stemt på deg

  9. Kathrine Says:

    En velfortjent nominasjon! Jeg koser meg med å lese bloggen din, kommenterer vel ikke så ofte, men humrer desto mer ;o)

    Masse lykke til!

  10. Johanna Says:

    Nu har jag röstat!!! Hoppas du vinner!! Kraaam

  11. Hegemor Says:

    Så flott du skriver! Fant bloggen din, takket være nominasjonen.

    Men du; hvordan blir man egentlig følger på slik en WordPress-blogg????

  12. Julia Says:

    Fantastisk at du ble nominert! Jeg har selvfølgelig stemt på deg.

  13. mariadalby Says:

    Tillykke. Meget velfortjent. Skal huske at stemme…

Legg igjen en kommentar

