Dette jetsetlivet…

Av og til kjører jeg bil. Og av og til vil jeg opp i ca 70, det er et fint tall og en utmerket fart å kjøre bil i om man samtidig vil synge sammen med Maggio på radioen. Når jeg er oppe i 60 er jeg av og til klar for fjerde giret.  Og av og til tar jeg da feil av fjerde og andre gir. Girer man fra tredje til andre i 60 kmt hender det morsomme saker, skal dere vite. Man liksom fortsetter litt framover, mens bilen går bakover noen sekunder fordi den blir så forvirret. Hva i herrens navn holder kvindemennesket på med, tenker bilen. Og Sol og jeg ler. Ler og ler. Av lyden (tredjetilandrei63kmt-lyden), av at det kiler i magen og av at mamman kunne ta feil gir helt plutselig. Og så lover vi hverandre at vi ikke skal si et pip til pappan om hva vi holder på med om dagene av og til. Det hender noe med humoren når man sover lite på nettene. Den blir liksom litt mindre raffinert. Mer tysk enn britisk.

2 kommentar to “Dette jetsetlivet…”

  1. Retrobaby Says:

    Hei! Håper du ikke har sluttet å blogge for godt? Savner de fine innleggene dine og håper dere har det bra! 🙂

  2. jenny Says:

    Elsker bloggen din – ikke slutt å skrive. Vi trenger flere bloggere som deg med tørr humor og fine hverdags-betraktninger.. Jenny

Legg igjen en kommentar